هنگامی که نفریت پورپورا درمان باید توجه
نوشته شده توسط : rshaole

1هنگامی که نفریت پورپورا درمان باید توجه. بیماران نفریت آلرژیک پورپورا نیاز به مقدار زیادی از بقیه جسمی و روانی، مانند فشار خون بالا کلیه باید به طور معمول اندازه گیری فشار خون، افزایش اوقات فراغت بر اساس تغییرات در فشار خون. توجه داشته باشید مراقبت از دهان: بعد از شام باید غرغره، دهان خود را تمیز نگه دارید، حذف بوی بد دهان، کاهش تهوع و جلوگیری از رشد باکتری ها.

2. راهنمای غذایی متفاوت، بسته به شرایط هر بیماری، مانند نارسایی کلیه، باید کالری زیاد، رژیم غذایی کم پروتئین با کیفیت بالا خوردن، مقدار آب محدود برای حفظ تعادل آب بدن است. بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به مصرف غذاهای با پروتئین بالا مکمل های تغذیه ای محدود، برخی از مشکلات، مانند استرس وجود دارد و شرایط اقتصادی خود را محدود، از دست دادن اشتها و عوامل دیگر، به طوری که تمام جنبه های بدن نسبتا ضعیف، مستعد ابتلا به سرماخوردگی، عفونت های روده.

3. ورزش مناسب، برای تقویت مقاومت بدن، حفظ روحیه ی خوب، تا حدودی، افزایش مصرف مواد غذایی، به سوء تغذیه، کمبود آتروفی عضلانی ناشی از پروتئین است، برخی از پیشرفت وجود دارد.

درمان ما موثر و طبیعی است. اگر شما علاقه مند در درمان ما، ما یک پیام زیر را ترک و یا شما می توانید آنها را hospitalkidney@yandex.ru ارسال و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: درمان,پورپورا نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: